Відгуки наших здобувачів

-відгук-Савватєєва-Дарина.pdf

×

Хочу написати свої враження від навчання в Київському національному лінгвістичному університеті. Моя історія почалася ще в 2018 році, коли я вступила на бакалаврат, я була дуже натхненна і щаслива, що потрапила в цей університет! Чесно кажучи, для себе окрім цього ЗВО ніякі більше не розглядала. Через 4 місяці навчання тут я почала вільно говорити англійською мовою, хоча до цього вчилася в профільній школі. Мій прогрес у вивченні мов почали помічати всі, я також почала відчувати себе набагато впевненіше і це все завдяки нашим викладачам з якими мені дуже повезло та теплій атмосфері, яка у нас завжди панувала. Я ніколи не забуду як класно ми також проводили наш вільний час, нас постійно запрошували на різні пізнавальні зустрічі, конференції, семінари. Наш Гарант Програми Черниш Валентина Василівна, яка також викладала у мене англійську мову на першому курсі, організовувала нам крутезні походи в театр, які я ніколи не забуду! Всі 4 роки навчання у цьому університеті були для мене надзвичайно захопливим і яскравим періодом мого життя! За який я безмежно вдячна! Тому звісно, коли перед мною стояв вибір куди поступати на магістратуру, то я без жодних вагань вирішила вступати знову в мій рідненький Київський національний лінгвістичний університет. Півтора року магістратури пролетіли як одна мить, навчалися ми онлайн, бо в нашій державі почалася війна, але навіть в таких важких для кожного умовах наш університет всіляко нас підтримував, кожному кому потрібна була психологічна допомога міг звернутися до кафедри психології стільки скільки йому потрібно. Черниш Валентина Василівна, яка була також Гарантом програми для магістрів факультету на якому я навчалася окрім створення надзвичайно цікавих курсів, також запрошувала нас на різні зустрічі з представниками закордонних університетів, де ми могли прокачати свої різні скілли, також на зустрічі з різними цікавими особистостями, де ми могли отримати надзвичайно цінний досвід. Я безмежно вдячна за всі 6 років навчання у моєму університеті! Можу сміливо сказати що я отримала все, за чим прийшла. Університет дав мені величезне натхнення, якісні знання, добрих людей, любов та віру у своє майбутнє! Ще на 2му курсі бакалаврату я почала викладати англійську мову у приватній школі, потім на 4му курсі мене запросили викладати у Київський ліцей на Подолі, а потім на 1му курсі магістратури мене запросили викладати онлайн у дві новітні приватні школи іноземних мов, і це все завдяки моєму університету, тому що без тих всих знань, практики, підтримки і віри, цього б не було. КНЛУ назавжди у моєму серці❤️

Мене звати Ірина Теремець. Я здобула ступінь бакалавра у 2023 році   та є  випускницею Київського національного лінгвістичного університету. Навчалась за спеціальністю – 014 Середня освіта, спеціалізація 014.021 Мова і література (англійська), освітньо-професійна програма: Іноземні мови та літератури, методика навчання іноземних мов і зарубіжної літератури (англійська мова і друга західноєвропейська мова).

В продовж навчання в університеті у мене була можливість відвідувати цікаві лекції з Історії України, Історії мови, Зарубіжної Літератури, отримувати нові знання з Методики викладання англійської мови, Методики викладання другої іноземної мови, Практичної та теоретичної Граматики та Фонетики. Слід зазначити, що протягом навчання велика увага приділялась практиці  усного і писемного мовлення як англійської (першої іноземної), так і французької мов. Хотілося б відмітити інтерес викладачів щодо надання нам найкращої бази підготовки з обраної спеціальності та прагнення за короткий час передати максимальну кількість влучних порад, власних методів навчання, розробок та досвіду.

До того ж, університет забезпечив проходження виробничої практики в Спеціалізованій школі I –III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №112 імені Т. Шевченка та Скандинавській гімназії (м. Київ), під час якої у мене була можливість не лише спостерігати за роботою працівників освітніх установ, а й стати активним учасником процесу, перевіривши свої власні розробки та набуті знання з першої та другої іноземних мов.

З огляду на це,  можу ствердно сказати, що не помилилася в  своєму виборі. Мені імпонує те, що отримані знання та досвід враховують нові суспільні виклики та направлені на підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців з викладання мов.

Своїми перевагами та здобутками вважаю високий середній бал диплома бакалавра, досвід виконання обов’язків старости, участь у науково-практичних конференціях, публікацію тез. Та твердо вірю в те, що знання, уміння і навички, які я отримала впродовж навчання на бакалавріаті, допомогли мені стати справжнім фахівцем у галузі освіти і науки.

Навчаючись на останньому курсі бакалавріату, я неодноразово замислювалася над своїм найближчим майбутнім та більш віддаленими перспективами і поступово схилялася до думки про необхідність подальшого навчання й підвищення рівня своїх теоретичних знань і практичних навичок.

З метою здобуття другого (магістерського) рівня вищого освіти, стала студенткою Київського національного лінгвістичного університету й продовжую навчання за освітньо-професійною програмою «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)».

У Київському національному лінгвістичному університеті студенти отримують освіту, яка дозволяє їм стати експертами та професіоналами у своїй галузі, а високий рівень знань та досвід  забезпечує високий рівень конкурентоспроможності випускників на ринку праці.

З повагою – Ірина Теремець.

Я, Мисін Богдан Євгенович, у червні 2022 року випускник Київського національного лінгвістичного університету (КНЛУ), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, факультету германської філології, зі спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Мова і література (англійська), освітньо-професійна програма: Іноземні мови та літератури, методика навчання іноземних мов і зарубіжної літератури (англійська мова і друга західноєвропейська мова), отримав диплом бакалавра з відзнакою.

Освітній процес, організований на базі КНЛУ та діяльність науково-педагогічних працівників мотивували мене бути сумлінним та працелюбним студентом, брати активну участь у житті університету, будучи замісником старости академічної групи, членом Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених КНЛУ та учасником хореографічної студії “Extreme”.

Науково-дослідна діяльність та авторитет науково-педагогічних працівників університету сприяли активізації, розвитку та формуванню кола моїх наукових інтересів, а саме: переклад, ігрова стилістика, мультимодальна стилістика, рекламний дискурс, інтертекстуальний та інтермедіальний аналіз художніх текстів, сучасні методики викладання філологічних дисциплін, інновації у сучасній вітчизняній та зарубіжній педагогіці, освітні STEM-технології, освітній менеджмент, інформаційні технології.

Безумовно, викладачі університету не лише навчають та допомагають студентам оволодіти професійними компетентностями, але й сприяють формуванню морально-етичному вихованню. Саме тому, авторитет викладачів сприяли формуванню моїх лідерських та організаторських здібностей, а також, таких соціальних навичок як: налагоджена комунікація, вміння працювати в колективі, співпраця, компетентність у вирішенні нестандартних питань, вміння прислухатись та поважати думки інших особистостей, які, в свою чергу, на сьогоднішній день є надзвичайно важливими для кожного представника нашого суспільства. 

Задля вдосконалення та розширення спектру власних знань, фахового зростання в умовах викликів сьогодення викладачі кафедр систематично спонукали мене до участі у різноманітних навчальних курсах, всеукраїнських, міжнародних, науково-практичних конференціях, онлайн-зустрічах, лекціях, семінарах, вебінарах.

Вважаю, що необхідно виокремити ретельний, комплексний та всебічний підходи гаранта (доктора педагогічних наук, професора –Черниш В. В.) та робочої групи у розробці освітньо-професійної програми, яку мені поталанило опанувати.

 

Переконаний, що освітньо-професійна програма «Іноземні мови та літератури, методика навчання іноземних мов і зарубіжної літератури (англійська мова і друга західноєвропейська мова» спрямована на успішне формування професійних компетентностей і підготовку вчителя англійської мови, зарубіжної літератури та другої іноземної мови закладу загальної середньої освіти.

Навчальна та виробнича педагогічні практики, під керівництвом професійних і досвідчених методистів кафедри педагогіки та методики навчання іноземних мов сприяли поглибленню, закріпленню знань з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобутих в університеті та дали змогу застосувати їх в практичній діяльності. Сприяли вдосконаленню вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи й форми навчально-виховної роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів, а також, вдосконаленню педагогічних здібностей, розширенню ерудиції, вмінню контролювати мову, мислення та уважно слідкувати за працею та мовою учнів.

Особливо хотілося б висловити подяку доктору педагогічних наук, професору кафедри педагогіки та методики навчання іноземних мов КНЛУЧерниш Валентині Василівні за ефективну співпрацю, систематичні консультації, поради, підтримку та допомогу в написанні та успішному захисті бакалаврської роботи на тему: «Формування англомовної комунікативної компетентності в учнів 5 класу шляхом застосування освітніх STEM-технологій».

З метою здобуття другого (магістерського) рівня вищого освіти, у жовтні 2022 року став студентом Ужгородського національного університету (УжНУ).

Отримані теоретичні та практичні знання в КНЛУ допомогли мені успішно продовжити навчання в УжНУ, зокрема застосовувати ґрунтовні знання та креативні уміння під час здійснення навчальної та науково-дослідницької роботи.

У грудні 2023 року випускник Ужгородського національного університету (УжНУ), другий (магістерський) рівень вищої освіти, факультету іноземної філології, зі спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.041 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, отримав диплом магістра з відзнакою.

З вересня 2020 року по теперішній час працюю викладачем англійської та німецької мов в приватній онлайн-школі “Just School”.

З лютого 2024 року по теперішній час працюю асистентом кафедри англійської філології Ужгородського національного університету. 

Підсумовуючи вищесказане, Київський національний лінгвістичний університет – це університет, де студент не тільки стає фахівцем та професіоналом своєї справи, але й формується як багатогранна та різностороння особистість.

З поваго юдо Вас!

 

Мене звати Анастасія Гурин. Я навчалася в КНЛУ на філологічному факультеті освітніх технологій за спеціальністю 014.02 Середня освіта і здобула ступінь бакалавра у 2023 році.

З дитинства я мріяла стати вчителькою англійської мови, а в 9 класі я вже точно знала, що буду вступати в КНЛУ. Після закінчення 11 класу, проходження ЗНО та подання документів на вступ в університети, я отримала омріяний дзвінок з деканату рідного факультету та дізналася, що вступила! У перший навчальний день мені здавалося все таким недосяжним та важким, а отже, я стикнулася з проблемою адаптації в новому середовищі. Гуртожиток, нові дисципліни, нові знайомства, викладачі, а найголовніше – як же знайти потрібну аудиторію…? Але попри все, це були найкращі часи, адже ми познайомилися з професіоналами своєї справи, знайшли друзів та побачили справжнє студентське життя наповнене яскравими подіями.

В університеті ми мали змогу відвідувати цікаві лекції із зарубіжної літератури, методики навчання англійської мови, практичні заняття з практики усного і писемного мовлення англійської та німецької мов та інших дисциплін. Звичайно було важко, але дуже цікаво. Ми дуже багато навчалися, багато дізнавалися нового та відкривали для себе нові горизонти. Викладачі навчили нас бути творчими та креативними, підходити до справи з ентузіазмом та шалено захоплюватися справою, яку ми робимо. Нас вчили бути не просто вчителями, а професіоналами! Звичайно, час від часу, ми втомлювалися, але викладачі давали нам другий подих, мотивували та заохочували працювати. Ми часто чули від них, що ми – майбутні «вчителі- новатори». Насправді ці слова дуже допомагали почуватися піднесено та мотивували продовжувати робити те, що добре виходить.

Крім того, університет забезпечив нам проходження виробничої практики в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85 міста Києва та Скандинавській гімназії. Проходячи практику в школах, ми мали можливість подивитися на роботу працівників закладів освіти, а також стати активними учасниками й спробувати свої сили у викладанні англійської та німецької мов. Методист та керівник з психологічно-педагогічних аспектів практики надавали нам поради щодо проведення уроків, побудови ефективної комунікації з учнями та вчителями, а також створення позитивного психологічного клімату в класі. Ці поради дійсно полегшили процес проходження практики та допомогли нам побудувати структуровані й цікаві уроки. На мій подив, учні дуже позитивно реагували на нас – молодих майбутніх вчителів, та брали активну участь в усіх активностях, які ми їм пропонували. Крім того, нам дали можливість відчути себе в якості класного керівника. Я з теплом згадую практику в 85 школі. Учителі-наставники, наш методист Устименко О.М, керівник з психологічно-педагогічних аспектів практики Коваль Т.І та гарант нашої освітньої програми Черниш В.В надавали нам постійну підтримку та допомогу у вирішені усіх проблемних питань й організації уроків. Під час проходження практики в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85 я настільки надихнулася дружелюбною атмосферою, яка існує в учнівському та педагогічному колективі й комфортними умовами праці, що прийняла рішення влаштовуватися на роботу саме в цю школу після отримання ступеня бакалавра. З дипломом КНЛУ адміністрація та дирекція школи привітно прийняли мене в свій педагогічний колектив та надали можливість займатися улюбленою справою. Зараз я працюю вчителем англійської мови в цій школі і насолоджуюся своєю справою, адже йду за покликом серця. Я завдячую факультету освітніх технологій та всім викладачам, які зробили шалений вклад в моє майбутнє і надали мені можливість знайти своє «місце під сонцем»!

Зараз я здобуваю ступінь магістра на рідному факультеті, на спеціальності 014 Середня освіта.  Це був найкращий вибір! Тут вас чекають великі можливості для особистого і професійного зростання, кріпка дружба на роки та всебічна підтримка від педагогічного колективу.

 САМЕ ТУТ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ МРІЇ!

Привіт! Я, Валерія Каленська, є випускницею 2019 року освітньої програми «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)». Програма дуже цікава та різноманітна. Найбільше мені імпонувало проведення занять з методики навчання іноземних мов англійською мовою та предметів методичного циклу, що допомогло сформувати активний словниковий запас для у подальшому спілкування з іноземними колегами на професійну тематику, а також це значно полегшує вивчення досвіду зарубіжних викладачів.   Після навчання я вирішила залишитися викладати в КНЛУ на кафедрі фонетики і практики англійської мови. Також науковий компонент освітньої програми, ретельно продумане поєднання навчання і здійснення науково-дослідної роботи, а також участь у міжнародних науково-практичних конференціях та написання кваліфікаційної роботи магістра дозволили розвинути дослідницьку компетентність і надихнули мене продовжити своє наукове дослідження на третьому (освітньо-науковому) рівні за спеціальність. 011 Освітні/ педагогічні науки, що дає мені змогу поглибити мої знання, вдосконалювати професійно-методичні вміння, що, безумовно, сприятиме моєму професійному зростанню. 

 

Всім привіт! Я, Наталія Коваль, навчалась в магістратурі за освітньою програмою «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)».
Всі дисципліни викладалися на високому рівні, викладачі справді професіонали.
Мене привабило те, що програма була розроблена у результаті участі КНЛУ в міжнародному проєкті, а відтак окремі дисципліни, розроблялися викладачами КНЛУ у співдружності з міжнародною командою викладачів з університетів-партнерів.
Імпонувало те, що ми могли обирати предмети для вивчення. Вражала велика кількість вибіркових дисциплін, їх різноманітність. Нам навіть надавали можливість обирати дисципліни з інших освітніх програм.
Найголовніше, що отримані знання та розвинені під час занять вміння я тепер застосовую у своїй роботі, оскільки працюю методистом у приватній школі іноземних мов. Цікаво, що використовую результати свого дослідження, яке проводила для написання кваліфікаційної роботи, на практиці та можу допомагати своїм колегам у розв’язанні проблем під час роботи з їхніми студентами.
Раджу обирати всім, хто хоче стати висококваліфікованим педагогом, спеціалістом у галузі навчання іноземних мов, цю освітню програму для навчання в магістратурі.

Вітаю! Мене звуть Марта Мацюк і я є випускницею КНЛУ. Мені випала можливість навчатися на освітній програмі «Викладання іноземних мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова». Цікаві предмети, широкий спектр вибіркових дисциплін, чудові викладачі КНЛУ, а також викладачі із зарубіжних університетів залишили у мені лише позитивні враження.
У 2018 році завдяки навчанні на освітній програмі «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)» мені випала надзвичайна нагода навчання у Астонському університеті м. Бірмінгем за програмою TESOL (Teaching English as a Second Language) по обміну Erasmus+. Завдячую щодня КНЛУ за таку можливість, яка відкрила перспективи у професійному та особистому розвитку. Ця освітня програма не лише спрямована на розвиток професійних навичок, але й у цілому на культурний обмін, який є надзвичайно важливим для подальшого успіху по життю.

Навчання в іноземному ВУЗі допомогло зібрати неймовірну кількість прикладного матеріалу для написання магістерської роботи у рідному університеті. В поєднанні з методиками вивченими на заняттях в КНЛУ та пройденій практиці у столичному ліцеї та університеті склалася ґрунтовна база для подальшого професійного зростання.

З особистого досвіду скажу, що участь в академічній мобільності Erasmus+ є додатковою перевагою у резюме при пошуку роботи як в Україні, так і за кордоном. Ця програма дає велику базу звʼязків серед спільноти студентів Erasmu+s і місцевих друзів та викладачів, яких зустрічаєш під час навчання, котрі завжди готові прийти на допомогу при пошуку роботи і не тільки. Програма сприяє розвитку молоді як висококваліфікованих майбутніх професіоналів з міжнародним досвідом.
Майбутнім потенційним учасникам хотіла б сказати – беззаперечно, беріть участь у програмі обміну Erasmus+, будьте впевненими у своїх силах і все точно вдасться. Це насамперед безцінний культурний досвід, удосконалення іноземної мови та відкриття нових кордонів. Вступайте на навчання за освітньою програмою «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)»! Успіхів!

 

Я, Кравченко Марина, навчалася на освітній програмі «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)» в Київському національному лінгвістичному університеті (КНЛУ). З моменту її започаткування вона мене зацікавила.

Звісно, йти на програму, яка тільки відкривалася було важко, але переглянувши перелік освітніх та вибіркових компонент викладених в освітній програмі, а також навчальний план до цієї ОП, я вважала, що мене очікує цікаве та корисне для мене навчання, яке надасть мені цілком грунтовну методологічну базу для мого професійного майбутнього як викладача.

Я була впевнена, що навчання за вище вказаною програмою буде корисним для мене в майбутньому, тому що я завжди мала ціль викладати мови на найвищому рівні, а також за найновішими методиками. Мої очікування не лише виправдалися навіть перевершилися оскільки на ОП у нас викладали не лише викладачі КНЛУ, але цикли лекцій велись іноземними викладачами з Великобританії та Німеччини, які дали нам змогу отримати нові практичні знання, які б ми не змогли набути навчаючись тільки за нашою українською програмою КНЛУ.

Оскільки окремі навчальні дисципліни були розроблені міжнародною командою фахівців під керівництвом доктора С’ю Гартон (Університет Астон, м.Бірмінгем Велика Британія), співвикладання з д-ром А.Бейлі і проф. Роберт Фокс, д-р Муна Морріс-Адамз – лекції і майстер-класи з методики навчання. Д-р Матіас Хутц – цикл лекцій з міжнародної комунікації (Пед. інститут м.Фрайбург, Німеччина) у період з 2016-2017 рр., ми, як студенти мали честь особисто познайомитись з такими освіченими людьми та взяти їхні методики для наслідування, задати наші найважливіші питання та обмінятися контактами для подальшої співпраці в майбутньому. КНЛУ з циклом лекцій з методики навчання англійської мови відвідала д-р Сью Гартон (Університет Астон, м .Бірмінгем, Велика Британія), д-р Маттіас Хутц прочитав цикл лекцій з міжкультурної комунікації (Педагогічний інститут м. Фрайбург, Німеччина), співвикладання в КНЛУ з проблем використання ІКТ в освітньому процесі відбулося з д-ром Анею Бейлі (директор Центру англійської мови та комунікації (CELCA), університет Астон, м.Бірмінгем, Велика Британія), у 2017 р. у рамках співвикладання професор Роберт Фокс, директор програми «Рік Великої Британії за кордоном» прочитав цикл лекцій з дисциплін філологічного циклу. З 2016 р. д-р Муна Морріс Адамз викладала цикл лекцій з методики навчання англійської мови на різних рівнях опанування іноземною мовою, провела майстер-класи з організації рольових і ділових ігор на заняттях з іноземної мови, організації різних етапів практичних занять з іноземних мов.

Ще варто зазначити, що НПП, що працюють на ОП є висококваліфікованими професіоналами, які завжди готові допомогти студентам та надати консультацію для вирішення важливого питання, такого як написання дипломної роботи. Особливо хотілося б відзначити професора КНЛУ Черниш Валентину Василівну, яка допомогла мені в написанні мого диплому. Вона є чудовим прикладом різносторонньої особистості та майстром педагогічної справи.

Коли я писала дипломну роботу з методики викладання мови, мені дозволили написати її англійською, так як це було для мене важливо. Тему можна обирати самостійно. Моя в 2017 році вже була досить прогресивною: “TEACHING LISTENING TO FICTION TO FUTURE TEACHERS OF ENGLISH USING AUTHENTIC PODCASTS”, як і дана ОП. Мені надзвичайно сподобалось що науковий керівний неустанно супроводжував мене та даючи завдання або роблячи помітки – контролює всю правильність написання. Навіть самостійне виконання робіт не залишається без уваги наукового керівника. Це все робиться для здобуття найвищого результату.

Отримані знання в КНЛУ стали корисними для мене в моїй рідній Україні, де я працювала викладачем англійської та німецької мов в Study.UA, де готувала студентів до вступу до іноземних університетів; в міжнародних компаніях таких як Siemens, Porsche, Bosch де була стаціонарним та приватним викладачем німецької мови для робітників та CEO цих компаній. Мої знання стали мені у нагоді і в Швейцаріі, де я живу та працюю сьогодні. Я викладаю мої дві фахові мови в Академії в місті Берн. Паралельно я підвищую свою кваліфікацію та здобуваю новий SVEB-сертифікат, який повністю базується на методиках викладання. Хочу зазначити, що нічого нового з того, що я вивчила на ОП мені поки в Швейцарії не розказали.

Тому, якби мене зараз знову запитали чи треба йти навчатись за цією ОП я б без сумніву в ту ж секунду відповіла: «Звичайно!». Тому що, для мене вже давно стало зрозуміло, що всі ті знання якими я користуюсь зараз та які мене привели до успіху в моєму професійному житті буди дані мені в КНЛУ, особливо на освітній програмі «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова)».

Всім раджу вступати на цю програму для впевненого майбутнього ідеальних знань та швидшого карʼєрного зростання!


З повагою,

Кравченко Марина