Освітні програми
Другий (магістерський) рівень вищої освіти.
Романські мови.
Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов
Спеціальність 014 Середня освіта
Спеціалізація 014.023 Французька мова та зарубіжна література
Освітня програма Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов
Зеня Любов Яківна
Є автором понад 100 наукових і науково-методичних публікацій, серед яких: монографія «Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до навчання іноземних мов учнів профільної школи», 10 посібників, в тому числі 2 авторських з грифом МОН України для студентів вищих навчальних закладів, наукові публікації у фахових виданнях України і зарубіжжя. З 2015 по 2020 рік – член спеціалізованої вченої ради по захисту кандидатських та докторських дисертацій Д 26.054.01 у Київському національному лінгвістичному університеті та спеціалізованої вченої ради по захисту кандидатських дисертацій К 58.053.05 Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Входить до складу редакційної колегії наукового фахового видання України, включеного до переліку наукових фахових видань України, журналу «Іноземні мови» (ISSN (print) 1817-8510; ISSN (online) 2616-776X).
Здійснює офіційне опонування на захистах дисертацій, рецензування дисертацій, монографій, авторефератів, посібників і статей, бере активну участь у міжнародних наукових конференціях.
Робочі програми
ОК_1_Практичний_курс_французької_мови
OK_4_Методика_навчання_французької_мови_у_ЗЗСО
ОК_5_Сучасні_технології_навчання_іноземних_мов
ОК_6_Методика_навчання_другої_іноземної_мови_у_ЗЗСО
ОК_7_Методологія_та_технологія_педагогічних_досліджень
OK_8_Практичний _курс_другої_іноземної_мови
Положення про порядок обрання..
Силабус Навчання ІМ у ЗЗСО різних типів
Силабус Психологія_навчання_дорослих
СИЛАБУС КВ Історія методики навчання ІМ
Силабус_Міжкультурні аспекти перекладу_фр_СО
Силабус_Дискурсологія текстів_фр_СО
Силабус_Актуальні проблеми лінгвістики тексту_фр_СО
Силабус Професійно орієнтований переклад_фр_СО
Силабус Психолого-педагогічні аспекти навчання ІМ
Силабус_Порівняльна_педагогіка
Силабус_Історія_розвитку_лінгвіст._думки
Силабус Принципи письма сучасної ФМ
Силабус Основи наукового письма ФМ
Силабус Методика реалізації міжкультурної іншомовної освіти
014_СО_ФМ_Новітні технології контролю та оцінювання_Силабус
014_СО_ФМ_Моделі навчання англійської мови і культури в ЗВО в умовах комбінованого навчання _Силабус
014_СО_ФМ_Методика предметно-мовного інтегрованого навчання CLIL_Силабус
014_СО_ФМ_Технологія укладання навчальних програм_Силабус
Силабус А4 ВК Розвиток критичного мислення засобами ІМ
014_СО_ФМ_Методика Формування_НСТК_Силабус
Силабус_Усний_двосторонній_переклад_СО
Силабус_Профільне навчання ІМ старшокласників_реалії_і_перспективи
ОК 10 СОфр Навч. ПП з ФМ, 2024-25, магістр
ОК 11 СОфр, Навч. ПП з 2 ІМ і ЗЛ, 2024-25, магістр
Іспанська мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов
Спеціальність 014 Середня освіта
Спеціалізація 014.024 Іспанська мова та зарубіжна література
Освітня програма Іспанська мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов
Робочі програми
ОК 1. Практичний курс іспанської мови
ОК 2. Педагогічні студії, освітній процес, менеджмент
ОК 4. Методика навчання іспанської мови у ЗЗСО
ОК 5. Сучасні технології навчання іноземних мов
ОК 6. Методика навчання другої іноземної мови у ЗЗСО
ОК 7. Методологія та технологія педагогічних досліджень
Силабус Актуальні проблеми теорії тексту
Силабус Теорія наративу. Школи, методи, перспективи
Силабус Мовні засоби гумору в сучасній іспанській літературі
Силабус Розвиток критичного мислення на уроках ІМ
Силабус Психологія навчання дорослих
Силабус Проєктні технології навчання ІМіК
Силабус Порівняльна педагогіка
Силабус Поетика іншопростору у художній літературі
Силабус Моделі семантичних змін у сучасній ісп. мові
Силабус Література і музика – плідна взаємодія
Силабус Навчання ІМ у ЗЗСО різних типів
Силабус Історія методики навчання ІМ
Силабус Дискурсологія іспаномовних текстів різних жанрів
Силабус Методика реалізації міжкультурної іншомовної освіти
014_СО_ІМ_Методика предметно-мовного інтегрованого навчання CLIL_Силабус
014_СО_ІМ_Методика Формування_НСТК_Силабус
014_СО_ІМ_Новітні технології контролю та оцінювання_Силабус
014_СО_ІМ_Технологія укладання навчальних програм_Силабус
Силабус А4 ВК Розвиток критичного мислення засобами ІМ
CО_014_ІМ_Моделі навчання англійської мови і культури в ЗВО в умовах комбінованого навчання _Силабус
Силабус_Профільне навчання ІМ старшокласників_реалії_і_перспективи
ОК 10 СОісп. Навч. ПП з ІМ, маг
ОК 11 СОісп Навч. ПП з 2 ІМ, маг
Німецька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов
Спеціальність 014 Середня освіта
Спеціалізація 014.023 Німецька мова та зарубіжна література
Освітня програма Німецька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов
Свиридюк Віра Петрівна
Доцент кафедри педагогіки та методики навчання іноземних мов Київського національного лінгвістичного університету, доктор педагогічних наук, доцент. Є автором понад 60 наукових і науково-методичних публікацій, серед яких: монографія «Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи», 10 посібників, в тому числі 3 з грифом МОН України для студентів закладів вищої освіти, наукові публікації у фахових виданнях України і зарубіжжя.
Мета освітньої програми: підготовка вчителів німецької та другої іноземної мови (англійської) і зарубіжної літератури, здатних самостійно розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в процесі професійної діяльності.
Цілі навчання: формування у здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь та навичок для застосування у професійній діяльності, що передбачає проведення досліджень та використання сучасних освітніх концепцій, інноваційних методів і технологій навчання.
Унікальність освітньої програми: Сучасна підготовка здобувачів вищої освіти вирізняється поєднанням євроінтеграційних аспектів гуманітарної освіти з укріпленням національних освітніх і наукових традицій та підходів, що спрямоване на національне відродження, збереження ідентичності та самоствердження на рівні міжкультурної комунікації. Навчальний процес орієнтований на студента та практичне застосування знань. Здобуття програмних результатів навчання забезпечується впровадженням сучасних освітніх практик і використанням новітньої матеріально-технічної бази Київського національного лінгвістичного університету та установ, що слугують базами для проходження навчальної та виробничої практики.
Робочі програми
ОК_1_Практичний_курс_французької_мови
OK_4_Методика_навчання_французької_мови_у_ЗЗСО
ОК_5_Сучасні_технології_навчання_іноземних_мов
ОК_6_Методика_навчання_другої_іноземної_мови_у_ЗЗСО
ОК_7_Методологія_та_технологія_педагогічних_досліджень
OK_8_Практичний _курс_другої_іноземної_мови
ОК 10 СОфр Навч. ПП з ФМ, 2024-25, магістр
ОК 11 СОфр, Навч. ПП з 2 ІМ і ЗЛ, 2024-25, магістр
Зустрічі здобувачів з гарантами
Зустріч зі студентським самоврядуванням
Зустріч з академічною спільнотою (ВДПУ)
Зустріч з академічною спільнотою, стейкхолдерами (роботодавцями)