Наші випускники
Безвін Ю.Г. “Формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності”(дисертація захищена в 2017 р.),
Бойко Г. А. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій у процесі самостійної роботи (дисертація захищена в 2020 р.),
Бігич О.Б. Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи (дисертація захищена в 2002 р.),
Борецька Г.Е. Методика навчання студентів-філологів граматично правильної англомовної писемної комунікації (дисертація захищена в 2002 р.),
Васильєва Е. В. “Навчання студентів мовних спеціальностей написання проблемно-тематичного повідомлення англійською мовою” (дисертація захищена в 2006 р.),
Гайдукова Л. В. “Формування професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні у майбутніх учителів англійської мови” (дисертація захищена в 2008 р.),
Глазунов М. С. “Формування англомовної компетентності в писемному мовленні майбутніх учителів з використанням веб-технологій” (дисертація захищена в 2016 р.),
Копил О. А. “Формування самоосвітньої компетентності у студентів немовних спеціальностей з використанням інформаційно-комунікаційних технологій” (дисертація захищена в 2012 р.),
Корнєєва І. О. “Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх дизайнерів” (дисертація захищена в 2019 р.),
Коробейнікова Т. І. “Формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій” (дисертація захищена в 2013 р.),
Майєр Н.В. “Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови” (дисертація захищена в 2016 р.),
Мацнєва О. А. “Навчання майбутніх учителів розуміння англійського мовлення з урахуванням національних та регіональних типів вимови” (дисертація захищена в 2009 р.),
Окопна Я. В. “Професійно орієнтоване навчання діалогічного мовлення майбутніх працівників сфери обслуговування (німецька мова після англійської)” (дисертація захищена в 2012 р.),
Писанко М.Л. Формування англомовної соціокультурної компетенції у студентів мовних спеціальностей на базі німецької мови як першої іноземної (дисертація захищена в 2008 р.),
Подосіннікова Г.І.«Навчання ідіоматичних предикативних конструкцій англійського розмовного мовлення на матеріалі автентичних художніх текстів» (дисертація захищена в 2008 р.),
Рекун Н. М. “Зміст і організація навчання англійської мови в старших класах економічного профілю” (дисертація захищена в 2008 р.),
Руснак Д. А. “Формування у майбутніх викладачів французької мови граматичної компетенції з комп’ютерною підтримкою” (дисертація захищена в 2009 р.),
Складанчук А. Г. “Методика навчання англійського усного мовлення дошкільників” (дисертація захищена в 2016 р.),
Шастова І. В. “Формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів початкових класів” (дисертація захищена в 2017 р.),
Щербина М. Б. “Методика диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів”(дисертація захищена в 2022 р.),
Ягеніч Л. В. “Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання англомовного аудіювання ” (дисертація захищена в 2007 р.),
Ярошенко О. В.“Формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів на основі кейс-методу” (дисертація захищена в 2015 р.).
Та багато інших